Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

/Στόχοι για το 2024/

 








Κάθε χρόνος που φεύγει, παίρνει μαζί του και κάθε κακό που μας λύγισε. Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ. Προσπαθώ να σβήνω όσα με πλήγωσαν και να αντιμετωπίζω με περισσότερη δύναμη τα μελανά κατάλοιπα. Έτσι, ο ερχομός του νέου χρόνου γεμίζει με αισιοδοξία την ιδιοσυγκρασία μου και μου δίνει θάρρος και τόλμη για τη συνέχεια. Μια συνέχεια που πάντα ευελπιστώ να είναι πλουσιότερη, αποτελεσματικότερη και εξελίξιμη.

Για το 2024 έθεσα νέους στόχους! Συγκεκριμένα, επανάφερα στο φως όνειρα που κάποτε, λόγω φόρτου εργασίας ή έλλειψη διάθεσης, εγκατέλειψα και έμειναν ημιτελή. Αποφάσισα φέτος να ολοκληρώσω όσα άφησα στη μέση, να τους δώσω χρόνο και χώρο και να προσπαθήσω για το καλύτερο. Ένα πράγμα που πιστεύω πως θα με βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων αυτών, είναι ένα ημερολόγιο, όπου θα καταγράφω τη σχετική πορεία τους. Στην πρώτη σελίδα λοιπόν, θα γράψω με τίτλους, τους στόχους που θέτω για το 2024. 

Αυτούς τους τίτλους θα μοιραστώ σήμερα μαζί σας, και φυσικά, θα χαιρόμουν να διαβάσω και τους δικούς σας στόχους για το νέο έτος :-)  Άλλωστε μην ξεχνάμε πως, με όσο περισσότερους ανθρώπους μοιράζεσαι τους στόχους σου, τόσο περισσότερο επιθυμείς να τους πετύχεις 🤭





            📝ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2024📝







1️⃣ Να πιστέψω περισσότερο σε εμένα και τις δυνατότητές μου


Ακούγεται πολύ γενικό και αόριστο, μα πίσω από κάθε επιτυχία, ας μην ξεχνάμε πως κρύβεται πάντα μια δυναμική προσωπικότητα που ποτέ δεν το βάζει κάτω, δουλεύει σκληρά και δεν παύει να πιστεύει στις δυνατότητές της. Και αν με ρωτάς, δεν είναι πως με πλακώνουν μαύρες και δυσοίωνες σκέψεις για τη συγγραφική μου εξέλιξη, όμως υπάρχουν κάποιες κομβικές στιγμές που οι αμφιβολίες νικούν την αυτοπεποίθησή μου και νιώθω εντελώς αδύναμη. Αυτές τις στιγμούλες είναι που θέλω να εξαλείψω! Θεωρώ πως το σημαντικότερο στάδιο στην επιτυχία είναι αυτό. Να πιστεύουμε στον εαυτό μας, ακόμα κι όταν όλοι οι άλλοι μάς λοιδορούν. Μπορώ να σας πω πως, με τον συγκεκριμένο στόχο προς το παρόν, τα καταφέρνω μια χαρά. Ο χρόνος θα δείξει τα αποτελέσματα... Και εδώ θα είμαι, να τα μοιραστώ μαζί σας!



2️⃣Να σταλεί προς αξιολόγηση το τελευταίο μου βιβλίο «Norella/ Γκρίζο παραμύθι».


Ναι, παιδιά! Πόσες φορές θα σας το πω; Έχω έρωτα με αυτό το βιβλίο κι αν δεν το δω στα ράφια της βιβλιοθήκης μου θα σκάσω 😅! Νιώθω περήφανη για αυτό το μυθιστόρημα και αδημονώ να το μοιραστώ μαζί σας και να ταξιδέψουμε παρέα... στο Buenos Aires! Οπότε δουλεύω ασταμάτητα για το καλύτερο αποτέλεσμα. Έχω ονειρευτεί πολλά για το συγκεκριμένο έργο και θα κάνω τα πάντα για να πετύχω. 



3️⃣Να ολοκληρώσω τα μαθήματα ισπανικών.


Την περίοδο της καραντίνας ξεκίνησα διαδικτυακά μαθήματα ισπανικών, όχι επειδή βαριόμουν και δεν είχα με τί άλλο να ασχοληθώ, αλλά επειδή ήταν μια παντοτινή μου επιθυμία. Τα μαθήματα πήγαιναν εξαιρετικά όπως και η απόδοσή μου. Ακόμα θυμάμαι όσα έμαθα, και φέτος αποφάσισα να το πιάσω πάλι από την αρχή. Τις επόμενες μέρες θα παραλάβω τα βιβλία εκμάθησης που έχω παραγγείλει και ανυπομονώ να εμπλουτίσω τις «ισπανικές» γνώσεις μου!



4️⃣Να διαβάσω περισσότερα βιβλία.


Κάθε χρόνο περίπου, κατά μέσο όρο διαβάζω 60-65 βιβλία. Φέτος θέλω να κάνω την υπέρβαση, να ξεπεράσω τον εαυτό μου και να διαβάσω συνολικά 75-80. Όχι για να ανέβω στατιστικά και να περηφανεύομαι το επίτευγμά μου, αλλά επειδή με περιμένουν μπόλικα αδιάβαστα, τα οποία επιθυμώ να διαβάσω σαν τρελή! 



5️⃣Να επιμεληθώ το παλαιότερο βιβλίο μου «Ισόβια Κάθειρξη».


Από τότε που το διέγραψα από το wattpad με σκοπό την έκδοσή του, δέχομαι συχνά μηνύματα για το πότε θα εκδοθεί! Είναι ένα βιβλίο που λατρέψατε και πολύ κακώς άφησα στην άκρη. Νομίζω πως η διόρθωση πρέπει να ξεκινήσει άμεσα... Σας το χρωστάω άλλωστε! Με εκείνο το μυθιστόρημα ξεκίνησαν όλα!



6️⃣Να μάθω να χειρίζομαι τη ραπτομηχανή.


Τέλη του 2023, μια καινούργια ιδέα γεννήθηκε στο μυαλό μου, όμως λόγω επιμέλειας... δεν έγινε ποτέ πράξη. Έχω ήδη προμηθευτεί μια μικρή ραπτομηχανή και το μόνο που μένει, είναι να μάθω να τη χειρίζομαι για συγκεκριμένο σκοπό. Μη φανταστείτε πως έχω κατά νου κάτι μεγάλο και χρονοβόρο... Σκεφτείτε απλά, πως αυτό που θέλω να μάθω να φτιάχνω, έχει σχέση με τον κόσμο του βιβλίου, κι αν όλα πάνε κατ’ ευχήν, να καταφέρω να αποκτήσω μια δική μου -μικρούτσικη- επιχειρησούλα. 






🌟ΑΥΤΟΙ είναι οι προσωπικοί μου στόχοι για το 2024 και θέλω να πιστεύω, βασικά θα βάλω τα δυνατά μου, να καταφέρω να τους φτάσω. Με τα χρόνια θέλω να εξελίσσομαι και να υλοποιώ τα όνειρά μου. Δε μ 'αρέσει η στασιμότητα, δε μ 'αρέσει να είμαι αργόσχολη κι όλα να μένουν στον πάγο. Με διακατέχει ένα ασίγαστο πάθος για τα οράματά μου. Μέσα από αυτά παίρνω ζωή και δεν έχω σκοπό να εγκαταλείψω μέχρι να τα καταφέρω. Και αυτό θα συμβουλεύσω και εσένα να κάνεις. Να μην τα παρατάς ποτέ! Μα ποτέ! Υπάρχει πάντα κάποιος λόγος μέσα μας, να βρίσκουμε δύναμη και να δημιουργούμε τον δικό μας -σωτήριο- δρόμο, να ξεπερνούμε τα εμπόδια και να φτάνουμε στην κορύφωση της ψυχής μας. Φτάνει να το θέλουμε με όλο μας το είναι 🌟




❓Εσείς βάζετε στόχους με την αλλαγή του χρόνου ή σας φαίνεται μια διαδικασία πιεστική; 




Εύχομαι καλή χρονιά,
με υγεία, αγάπη, ευλογία
και πολλή όρεξη για δημιουργία.



Με εκτίμηση,
Τσαβαλά Μαρία.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

/Κάτι για αρχή/

Καλώς ήρθες στο επίσημο site μου :-)  Είμαι η Μαρία Τσαβαλά, και ο σκοπός που δημιούργησα αυτό το blog είναι για να έχουμε μια πιο άμεση και ουσιαστική επικοινωνία . Να μοιράζομαι μαζί σου, τα συγγραφικά μου νέα, διηγήματα, άρθρα, προτάσεις βιβλίων, tips συγγραφικά και ό,τι άλλο έχει να κάνει με τον λογοτεχνικό κόσμο. Πριν από αυτό όμως, επίτρεψε μου να σου συστηθώ. Κατάγομαι απ τη Βόνιτσα και το γραφικό Ρέθυμνο! Τον δεύτερο τόπο τον αγαπώ περισσότερο για να είμαι ειλικρινής, αφού εκεί γεννήθηκα, έζησα κάποια χρόνια και συνεχίζω μέχρι και σήμερα να πηγαίνω, στις μεγάλες γιορτές και να τις ζω οικογενειακά. Πλέον, μένω μόνιμα στην Αθήνα, μαζί με τον άντρα μου και τον γιο μου.  Όσο για τη συγγραφή… Αχ! Αυτό το μικρόβιο μπήκε στο αίμα μου πριν κάποια χρόνια (πριν 10 περίπου) και όχι μόνο δε χάθηκε ποτέ, αντιθέτως, κάθε μέρα αβγατίζει μέσα μου, κάθε μέρα την αγαπώ περισσότερο, κάθε μέρα γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου.  Όλα ξεκίνησαν με το Ακατέργαστο διαμάντι. Ήταν η πρώτη συγγραφ

/Τα 5 καλύτερα βιβλία για το 2023/

               Η δική μου, αγαπημένη 5άδα για το 2023 📚  Λίγο πριν το 2023 μάς αποχαιρετήσει και υποδεχτούμε το νέο έτος, οι βιβλιοφάγοι κάνουν τον δικό τους απολογισμό. Πόσα βιβλία καταφέραμε να διαβάσουμε; Ποια βιβλία μάς κέρδισαν και ποια μας απογοήτευσαν; Ποια θα διαβάσουμε οπωσδήποτε το 2024; Φυσικά, δεν αποτέλεσα εξαίρεση στον κανόνα και έφτιαξα και εγώ τις δικές μου λίστες. Μαζί σας όμως, θα μοιραστώ μόνο την αγαπημένη μου! Συγκεκριμένα, τα ΠΕΝΤΕ καλύτερα βιβλία που διάβασα φέτος το 2023, και τολμώ να πω πως, αν και συνολικά διάβασα 65 βιβλία, η επιλογή των πέντε αγαπημένων βιβλίων δεν ήταν καθόλου δύσκολη. ΠΕΝΤΕ μοναδικά βιβλία που μου έκλεψαν την καρδιά  ΠΕΝΤΕ ξεχωριστά βιβλία που προτείνω σε όλους, αλλά για διαφορετικό λόγο το καθένα.  ΠΕΝΤΕ ιδιαίτερα βιβλία που με δίδαξαν και με έκαναν καλύτερη και ως άνθρωπο... αλλά και ως δημιουργό. Ξεκινάμε αντιστρόφως!!!  5️⃣                                                   Ο ΨΑΡΑΣ (Τζον Λάνγκαν) Εκδόσεις: Αίολος Ο ψαράς ήταν από τα τε

/Μέσα από τις λέξεις/

                                                        Πηγή φωτογραφίας: Pinterest Πριν ξεκινήσουμε αυτό το λογοτεχνικό ταξίδι στις διάφορες στήλες του, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, τα συναισθήματά μου για τη συγγραφή. Ένα κείμενο προσωπικό, με το οποίο θεωρώ πως (και εσείς, οι ομότεχνοι) θα ταυτιστείτε και θα πιστέψετε πως δεν υπηρετώ μόνο τα δικά μου θέλω, αλλά και τη φωνή της δική σας καρδιάς. Ένα κείμενο αποκαλυπτικό, για όσα μου συμβαίνουν πριν πιάσω την πένα, εν δράση, και αφότου την τοποθετήσω πίσω στη θέση της. Θέλω να σας μιλήσω για αυτό που νιώθω να με κατακλύζει γράφοντας, για αυτά που σκέφτομαι σαν ξυπνώ και αφότου κοιμηθώ. Τι είναι αυτό λοιπόν που μου προσφέρει η συγγραφή;! Τι σημαίνει για μένα (και για σένα φαντάζομαι) το να εκφραζόμαστε μέσα από τις λέξεις; Ποιος είναι ο λόγος που με κρατάει εδώ.                                                                 💟 ☪️ 💟 ☪️ Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που δέχεται ένας δημιουργός ιστοριών, είναι η παρακάτω:  Γιατί γρ