Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

/Ο χαμένος μου εαυτός - Εσωτερικός βιασμός/

 


            Πηγή: Pinterest: Hanzo Midjourney Showcase





/ Ο χαμένος μου εαυτός ~ Εσωτερικός Βιασμός / 







Με σιχαινόμουν…
Δεν άντεχα άλλο 

να κοιτάζω 

το είδωλό μου στον καθρέφτη. 



Συχνά επέλεγα να ντύνομαι με λεκιασμένα και φαρδιά ρούχα, 

που σε καμία περίπτωση δε με κολάκευαν 

και δεν αναδείκνυαν τη θηλυκότητά μου. 

Εν καιρώ διαπίστωσα πως υπήρχε 

ένας βαθύτερος λόγος που το έκανα αυτό. 

Ήταν επειδή ήθελα να κρύβω το σώμα μου, 

λες κι αν το έκανα, το ιστορικό του θα διαγραφόταν. 

Όχι πως δεν έχω όμορφες αναλογίες 

ή ντρέπομαι για εκείνες, μα νά… 

Το δοκίμασαν και το εκμεταλλεύτηκαν πόσοι άντρες! 


Ένιωθα πως έχασε τη σημαντικότητα 

και τη μοναδικότητά του. 

Ένιωθα πως όσοι το άγγιξαν 

ποτέ δεν το κοίταξαν.



Αντιμέτωπη με το ίδιο μου το σώμα.


Κλεινόμουν στο μπάνιο και το σαπούνιζα με μανία -σχεδόν το τραυμάτιζα- με καυτό νερό, τόσο ώστε το δέρμα να κοκκινίσει. Όταν τελείωνα, το σκέπαζα στα γρήγορα με μια μακριά πετσέτα, και βγαίνοντας απ’ τους υδρατμούς, αντίκριζα έναν κοιμισμένο άντρα στο κρεβάτι, ενός ψυχρού και παλιού ξενοδοχείου.

Κοιμόταν βαριά, ροχάλιζε. Δεν έχει σημασία ποιος ήταν, αλλά ότι κάθε φορά, ο ένας ήταν απομίμηση του προηγούμενου. Ο χώρος μύριζε αλκοόλ και υγρασία. 


Στεκόμουν για λίγο στο πλάι ατενίζοντας τον, βοηθώντας τη σκέψη να ανακαλέσει τις χθεσινοβραδινές, αποτρόπαιες σκηνές, που έδειχναν να του κάνω όλα τα χατίρια. Να μη φέρω αντίρρηση, να είμαι υποχείριό του. Σκλάβα του δικού του σεξ.

Μου άρεσε;

Δεν ξέρω. Αμφιβάλλω αν το έκανα με ενσυναίσθηση υπακούοντας τις ανάγκες του σώματός μου και, όχι απλώς για να τικάρω ένα ακόμη στοίχημα με τον εαυτό μου. Ότι ναι, μετράω σαν γυναίκα. Ότι αρέσω στα αρσενικά και όποτε θελήσω μπορώ να ρίξω ένα στο κρεβάτι. Δεν ξέρω, μα νομίζω πως η δεύτερη εκδοχή ταίριαζε καλύτερα στο χαμένο μου εγώ.

Υποτίθεται πως όταν το σεξ τελειώσει, το σώμα και η ψυχή ελαφραίνουν. Ένα μεγάλο βάρος χάνεται και μια μεγάλη ανακούφιση το αντικαθιστά. Η αλήθεια είναι όμως, πως εγώ, ποτέ δεν το ‘νιωσα αυτό. Πάντα με θυμάμαι αλαφιασμένη, κουρασμένη, χτυπημένη, πιασμένη. Πάντα άγρυπνη, να επεξεργάζομαι τους παρτενέρ μου. Τι μου αρέσει πάνω τους, τι με προσέλκυσε, πώς θα συνέχιζε η κατάσταση μεταξύ μας.

Και τελικά, στο ίδιο συμπέρασμα κατέληγα. Τίποτα! Αυτή ήταν η απάντηση σε κάθε μου ερώτηση. Τίποτα δε μου άρεσε πάνω τους, τίποτα δε συνεχιζόταν. Καμία σχέση δεν ανέπτυσσα με εκείνους τους άντρες, ούτε καν φιλικές. Έμοιαζε με ανώνυμο παιχνίδι: ο καθένας προσπαθούσε να ολοκληρώσει για τη δική του νίκη. Μα κανένας δεν ενδιαφερόταν για το τέλος και τη συνέχεια του άλλου.

Λειτουργούσα σαν μπαλάκι ηδονής. Όποιος ήθελε με φώναζε και όποτε ήθελε με έπαιρνε. Ουσιαστικά δεν έκανα σεξ, αλλά εκτελούσα κάποιο ψυχικό χρέος. Ένας εσωτερικός βιασμός, με δυνάστη τον ίδιο μου τον εαυτό. Τιμωρούσα το κορμί μου, επέτρεπα να το κακομεταχειρίζονται με τη θέλησή μου.

Μια ζωή το ίδιο σκηνικό.
Να με λυπάμαι. Να τρέχω πίσω από κάθε τυχαίο και ασήμαντο αρσενικό, για να μην πω στο τέλος ότι απέτυχα. Κατέστρεψα την αξιοπρέπεια και την τιμή μου. Και δεν ξέρω τελικά αν αυτό διορθώθηκε και ποτέ… Αν τελικά διορθώνεται!

Επιστρέφουν πίσω;
Η αξιοπρέπεια και η τιμή του ανθρώπου, λέω, επιστρέφουν πίσω, σαν αποφασίσεις να σβήσεις τα μελανά σημεία στη ζωή σου, και θελήσεις να τα καθαρίσεις;

Επιστρέφουν ή άδικα προσπαθώ;

Γνωρίζω πως ένας άνθρωπος που δεν κουβαλάει τον δικό μου σταυρό, δε φοράει τα δικά μου παπούτσια, δε βρέθηκε ποτέ στη θέση μου, είναι αδύνατο να αισθανθεί όσα μέσα μου γεννήθηκαν. Γνωρίζω πώς με χαρακτήριζαν πίσω από την πλάτη μου, μα σαν μεγάλωσα και ρυτίδες αυλακώνουν το χαμόγελο και τα μάτια μου, συνειδητοποίησα πως το μόνο που με ένοιαζε τελικά, ήταν το πώς έβλεπα εγώ τον εαυτό μου.

Και η αλήθεια είναι πως, αν πραγματικά το πολεμήσεις και πάψεις να τιμωρείς τον εαυτό σου, η ζωή θα λάμψει. Η ζωή θα σε βαφτίσει από την αρχή, με το όνομα που εσύ διάλεξες για σένα και όχι κάποιος άλλος για σένα.

Ουσιαστικά, ποτέ δεν έχασα την αξιοπρέπειά μου.
Μόνο που φορές φορές την έκρυβα κάτω από τα μαύρα πέπλα του μυαλού μου.

Τώρα, ποτέ δεν τη σκεπάζω.
Τώρα, ποτέ δεν την κρύβω.
Τώρα, είμαι εγώ.

Και πίστεψέ με, για να καταφέρω να είμαι εγώ, χρειάστηκε να πολεμήσω, να ματώσω, να πεθάνω και να γεννηθώ ξανά. 




Μεγάλη υπόθεση το να είσαι εσύ…


----------------------------


Κείμενο: Μαρία Τσαβαλά

Σχόλια

  1. Μπράβο βρε Μαρία μου, ειλικρινά μπράβο!
    Διάβασα ένα μικρό διήγημα, υπέροχο σε μηνύματα, δυνατό σε συναισθήματα. Να σού εξομολογηθώ ότι μέσα στις γραμμές του συνάντησα πολλές φορές τον εαυτό μου.
    Η αυτοεκτιμήση είναι πάρα πολύ σημαντική για κάθε προσωπικότητα.
    Αν μισείς τον εαυτό σου, σώμα και ψυχή, οδηγείσαι σε απορρίψεις, που μπορεί να πάρουν δραματικό χαρακτήρα και να κλονίσουν την ισορροπία μας.
    Φυσικά και υπάρχει λύση, θεραπεία. Είναι αυτό ακριβώς, που ανέφερες στο κλείσιμό σου.
    Μπράβο, κορίτσι μου.
    Καλά Χριστούγεννα να έχεις, με την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι από τις λίγους αναγνώστες που θα παρατηρήσουν τα πάντα και θα εμβαθύνουν στις λέξεις . Σε ευχαριστώ για όλα , Γιάννη μου! Καλές γιορτές , Καλά Χριστούγεννα να έχεις ❤️🎄

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

/Κάτι για αρχή/

Καλώς ήρθες στο επίσημο site μου :-)  Είμαι η Μαρία Τσαβαλά, και ο σκοπός που δημιούργησα αυτό το blog είναι για να έχουμε μια πιο άμεση και ουσιαστική επικοινωνία . Να μοιράζομαι μαζί σου, τα συγγραφικά μου νέα, διηγήματα, άρθρα, προτάσεις βιβλίων, tips συγγραφικά και ό,τι άλλο έχει να κάνει με τον λογοτεχνικό κόσμο. Πριν από αυτό όμως, επίτρεψε μου να σου συστηθώ. Κατάγομαι απ τη Βόνιτσα και το γραφικό Ρέθυμνο! Τον δεύτερο τόπο τον αγαπώ περισσότερο για να είμαι ειλικρινής, αφού εκεί γεννήθηκα, έζησα κάποια χρόνια και συνεχίζω μέχρι και σήμερα να πηγαίνω, στις μεγάλες γιορτές και να τις ζω οικογενειακά. Πλέον, μένω μόνιμα στην Αθήνα, μαζί με τον άντρα μου και τον γιο μου.  Όσο για τη συγγραφή… Αχ! Αυτό το μικρόβιο μπήκε στο αίμα μου πριν κάποια χρόνια (πριν 10 περίπου) και όχι μόνο δε χάθηκε ποτέ, αντιθέτως, κάθε μέρα αβγατίζει μέσα μου, κάθε μέρα την αγαπώ περισσότερο, κάθε μέρα γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου.  Όλα ξεκίνησαν με το Ακατέργαστο διαμάντι. Ήταν η πρώτη συγγραφ

/Τα 5 καλύτερα βιβλία για το 2023/

               Η δική μου, αγαπημένη 5άδα για το 2023 📚  Λίγο πριν το 2023 μάς αποχαιρετήσει και υποδεχτούμε το νέο έτος, οι βιβλιοφάγοι κάνουν τον δικό τους απολογισμό. Πόσα βιβλία καταφέραμε να διαβάσουμε; Ποια βιβλία μάς κέρδισαν και ποια μας απογοήτευσαν; Ποια θα διαβάσουμε οπωσδήποτε το 2024; Φυσικά, δεν αποτέλεσα εξαίρεση στον κανόνα και έφτιαξα και εγώ τις δικές μου λίστες. Μαζί σας όμως, θα μοιραστώ μόνο την αγαπημένη μου! Συγκεκριμένα, τα ΠΕΝΤΕ καλύτερα βιβλία που διάβασα φέτος το 2023, και τολμώ να πω πως, αν και συνολικά διάβασα 65 βιβλία, η επιλογή των πέντε αγαπημένων βιβλίων δεν ήταν καθόλου δύσκολη. ΠΕΝΤΕ μοναδικά βιβλία που μου έκλεψαν την καρδιά  ΠΕΝΤΕ ξεχωριστά βιβλία που προτείνω σε όλους, αλλά για διαφορετικό λόγο το καθένα.  ΠΕΝΤΕ ιδιαίτερα βιβλία που με δίδαξαν και με έκαναν καλύτερη και ως άνθρωπο... αλλά και ως δημιουργό. Ξεκινάμε αντιστρόφως!!!  5️⃣                                                   Ο ΨΑΡΑΣ (Τζον Λάνγκαν) Εκδόσεις: Αίολος Ο ψαράς ήταν από τα τε

/Μέσα από τις λέξεις/

                                                        Πηγή φωτογραφίας: Pinterest Πριν ξεκινήσουμε αυτό το λογοτεχνικό ταξίδι στις διάφορες στήλες του, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, τα συναισθήματά μου για τη συγγραφή. Ένα κείμενο προσωπικό, με το οποίο θεωρώ πως (και εσείς, οι ομότεχνοι) θα ταυτιστείτε και θα πιστέψετε πως δεν υπηρετώ μόνο τα δικά μου θέλω, αλλά και τη φωνή της δική σας καρδιάς. Ένα κείμενο αποκαλυπτικό, για όσα μου συμβαίνουν πριν πιάσω την πένα, εν δράση, και αφότου την τοποθετήσω πίσω στη θέση της. Θέλω να σας μιλήσω για αυτό που νιώθω να με κατακλύζει γράφοντας, για αυτά που σκέφτομαι σαν ξυπνώ και αφότου κοιμηθώ. Τι είναι αυτό λοιπόν που μου προσφέρει η συγγραφή;! Τι σημαίνει για μένα (και για σένα φαντάζομαι) το να εκφραζόμαστε μέσα από τις λέξεις; Ποιος είναι ο λόγος που με κρατάει εδώ.                                                                 💟 ☪️ 💟 ☪️ Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που δέχεται ένας δημιουργός ιστοριών, είναι η παρακάτω:  Γιατί γρ